Merhaba.Ilk defa yazıyorum.iki ay önce ayrıntılı ultrasyonda bebekte beyin sivisinda genisleme olduğu söylendi tıptaki adı hidrosefali.Su an beyin sivisinda genislemsinde bir artış olmadığı iki ay önceki gibi durumun aynı olduğu ve doguma kadar takip edilecegi soylendi.simdi 28 haftalik hamileyim. Daha öncesinde böyle bi durumu yaşayan duyan var mı gebelikte söylenip sağlıklı doğan oldu mu yardımcı olursanız sevinirim aynı zamanda hepinizden dua bekliyorum .