MerveEbru 09Tugba_0909 valla ben çok seviyorum cipsi özellikle 😂 bebişim için sigarayı bırakmıştım ama cipsi bırakamadım maalesef ilk aylarda çok yemiyordum şuan sonlara geldiğimiz için biraz saldım sanırım 🤤
Semaan 09Tugba_0909 ben hergün yiyorum🤣 çok şükür sıkıntı yok 33. Haftadayız kilosuda iyi bence anneye kg yapar cocuga ne zararı olucak
09Tugba_0909 Semaan biz dört aylık olduk bende yeni başladım şimdiye kadar çok fazla yememeye çalışıyordum bu aralar biraz saldım 😌😌