merveyusuf60 canım şöyle bir şey var. Genelde “çoğu” doktor sen gittiğinde, hormon testi alıp, vajinal muayene yapıp, aynı zamanda yumurtlama ilacı vermez. Önce hormona bakar, vajinal muayene yumurtalıklara bakar. Sonra der ki, sorun var yada yok
Sorun yoksa zaten, sorun yok 1 sene olmadan tedavi uygulamıyoruz. Yada doktora göre değişiyor sana der ki şöyle şöyle tedavi uygulayabiliriz. Hemen gider gitmez hiç bir doktor tedavi başlatmaz. Duymadım hiç öyle bir şey. Kısaca eşinin gelmesine gerek yok bu bir, ikincisi önce bir gerekli kontrolleri yapsın gittiğinde boşu boşuna gitmiş olmayacaksın kısaca.