2bebetoluanne Kızlar 37. Haftadayım 2. Gebeliğim Ankara Şehir Hastanesinde doğumu düşünüyorum, gebelik şekerim var insülin kullanıyorum. Şehir hastanesinde doğum yapanlar tecrübesini paylaşırsa sevinirim 🌸