_akalin3 Kızlar merhaba ıkıncı gebelıgım (26haftalık dogurdum ilkini) suan 29 haftayım nts ye ne zaman baglanılıyor muyane zamanında ben ıkı haftada bır gıdıyorum kontrole birde catı muyanesı ne zaman yapılıyor ?
Denizyildizi1 _akalin3 Nst 30.haftadan sonra ama ben 25 de başlamıştım çatı da doğuma yakın haftalarda yapılıyor
EzgiKly _akalin3 Merhaba, erken doğum riskiniz daha önce saptanmış mıydı? Kaçıncı haftada rahim agzı kısalıgınızı öğrendiniz? Çok erken doğmuş kuzu ama maşallah🧿🧿🥰
_akalin3 Tugcek33 rahım agzı yetmezlıgınden suphe ettiler dogum hıkayeı dınleyerek ilkınde de serklaj oldum 23 haftada ama acil ve gec atılan serklaj oldugundan 26 da dogum yaptım bu gebelıkde de 15. Haftada önlem amaclı serklaj oldum
Tugcek33 _akalin3 anladım bende rahim yetmezlği varmış şimdi yeniden gebeyim büyük ihtimal 2 ay sonra felan banada serklaj yapar doktorum.
nfssultan1 Merhaba ilk bebeğiniz yaşıyor mu peki kusura bakmayın merak ettim ama umarım öyledir tabi 🙏 Bende şuan 26 haftalığım da endişeleniyorum bazen
Minikkus0101 _akalin3 Yaa maşallah Allahımmm uzun ömürler versin inşallah bende plasenta previayım erken doğum olabilir dediler sizin yorumunuzu görünce içimde çiçekler açtı
Tugcek33 _akalin3 peki başka önlem aldınız mı, şuan nasılsınız, serklaj önce nasıldınz şimdi nasılsınız hep yatmak mı gerekir acaba çok merak ediyorum. Aynı şeyleri bir daha yaşamak istemiyorum bende serklaj istiyorum.
_akalin3 Tugcek33 serklajdan once herhangı bir kısalmam olmadı doktordan ben ısrarla talep ettim zaten bir gebelık erken dogum var dıye yaptım serklaj oldum oyle cok agrılı bır amelıyat değil korkmayım 15. Haftada oldum 29 haftadayım bır gece hastanede yattım sonra hayatıma döndüm ama normal ınsanlar veya gebeler gıbı değil mesala cok zor kalamdıkca arabaya bınmedım son 1 aydır merdıven ınıp cıkmamaya calısıyorum yemegımı hep yaptım(bulasık vs vs) camasır işlerimlede hep ilgilendim ama cam kapı duvar asla silmedim tuvalet filan yıkadım ama evı makıneyle almadım hiç silme işini yaptım 3.5 yasında oglum var zaten cok hareketsız biri olamazdım ama cok cok da yatmadım yani kendımı yormadan hafif olacak sekılde işlerini yaptım
_akalin3 EzgiKly 22. Hafta kanamala ve 1.7 cm inmiş rahım agzı boyuyla gittim acile (3 cm acıklık vardı ve bebegın kesesı hunuleşmişti) 23. Haftada kanamam artık tamamen durmuştu ameilyat oldum 26. Haftada gec atılan bır serklaj oldugundan normal dogumla dogurduum
Tugcek33 _akalin3 çok teşekkür ederim cevabınız için sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah bebeğinizi kesinlikle kendinizi yormayın. Bende o haftaları görürsem hayırlısıyla serklaj istiyorum şimdiden dikkat etmeye çalışıyorum bebişim sağlıklı olsunda benim evim pis olsun hiç önemli değil🥰
Minigebe _akalin3 ben 32. Haftada girdim ntsye doktor 37. Haftada çatı muayenesi yapicagini söyledi erken dogum riskim var normal doğum istemiyorum bakalım ne zaman sezeryan olucak