Kizlar merhaba 35 haftalik hamileyim bu haftalarda sık sık muane olmam lazim son zamanlara yaklastigim icin en son 33 haftalikken kontrolum oldu , o gun rendavu aldim 22 hazirana bugun msj geldi iptal oldu diye , simdi bakiyorum rendavu yok sabah erken gittik yine olmadi delircem… Bu ulkede ne saglik sistemi var ne baska bisi hersey eksik .😔