Ben deerma aldım almaz olaydım hiç memnun değilim. İlk günden beri sızdırma yapıyor aradaki contasını kontrol edin dediler ediyorum sorun yok ama içine koyduğum su bir süre sonra boşalıyor. Evet pratik hızlı bi şekilde koca evi siliyorum ama bence viledanın yerini tutmuyor yeniden vileda alacağım kıyamıyorum verdiğim paraya da. Koltukların altına falan girmiyor benim koltuklarım yüksek olmasına rağmen. Su haznesi yere sürtüyor falan. Biri bunları yazmış okumuş olsaydım asla almazdım. Şu an haznesini takmadan kullanıyorum sürekli banyoya gidip elimde yıkıyorum mopunu. Cırtı da maşallah bi sağlam çıkartana kadar sağa sola çarpıyor sapı da. Resmen savaş veriyorum banyoda onunla.