Mirzanin_annesi2018 Kizlar 30 hafta çift yumurta ikizlerine hamileyim tıp 1 diabetim de var bu hafta çok rahimde ağrım varr ve çok agirlastim ilk oğlum 37+5 te sezeryanla geldi bunlar erken gelmez inşallah sizlerin ağrısı varmi
ozgnr-Al Mirzanin_annesi2018 merhaba bende 29 haftalık hamileyim benimde vajinamda ara ara ağrı oluyor bende çok ağırlaştım 🤷🏻♀️İnşallah 36-37 haftayı görürüz