Bet7408 her doğum aynı olmuyor inan, ben hiç bağırmadım. Şöyle de düşünmek gerek sezaryen doğum yapıp 1 ay düzelemeyen insanlarda var 1 güne ayağa kalkanda. Artı eksi hepsinde var. Kendini nasıl en sağlıklı hissedeceksen ve doktorun önerisi neyse onu düşün derim😇 inşallah acısız ağrısı olur nasıl olursa olsun.