_rabia_151215 2 günde 1 yapıyorum canım sağlıklı mı diye eşime bile söyleyemedim daha kendim gebelik var diyemiyorum daha önceden sağlıklı gebelik beta sağlıklı yükselirse öyle soylicem yarında vericem Perşembe sabah anca çıkar sonuç o değerle ya beklicem yada doktora gidip eşime soylicem