Benimkine de 10 haftalıkken ense kalınlığı teşhisi konuldu gerçekten de ensesi kalındı o zaman 3.1 çıktı ensesi 13 haftalıkken ensesi 11mm oldu kromozom anomalisiydi düşük yaptım kürtaj oldum Rabbim bir daha böyle bir acı bana da hiç kimseye de yaşatmasın sağlıklı sıhhatli bebeklerimiz olsun inşallah 🤲🏻 sende de bir kalınlık söz konusu yoktur umarım canım