Demir ilacı da kabızlık yapar. Hatta rengini de değiştiriyor.
Magnezyumdan kaynaklanıyor sorununuz bence. Magnezyum kasları rahatlattığı için bağırsakları da etkiliyor.
Magnezyum, vücutta 300′den fazla enzimi harekete geçiriyor ve hücrelerin enerji üretmesine yardımcı oluyor. Vücut ısısını dengeliyor. Bağırsakları çalıştırıyor.