_gmzenur_ 2prensesannesiiii Reglime 6 gün kala yapmıştım erken gebelik testi çok silik bir çizgi çıktı kan verdim beta değerim 8,02’ydi canım
Aytiii 2prensesannesiiii galiba 250-500 arası diye hatırlıyorum…Nasıl oldu canım, gittin mi doktorora?
2prensesannesiiii Canselly ❤️ Maşallah attım testimi pazar günü kan vermiştim 5.9 bugünde idrar böyle çıktı🙏🏻
2prensesannesiiii Aytiii hayır cuma tekrar kan vereceğim artışa bakıp sonra doktora bildireceğim düşük önleyiciye başlatır artık🙏🏻
Umay255 2prensesannesiiii testim aynen böyleyken 15.83 çıktı şuan 12+4 olduk teyzesi darısı başına inşallah ❤️🥰
AyFa1608 2prensesannesiiii benimde 3-4 günüm var bu testten yaptım bende canım kontrol çizgisi bile çok zor görünüyordu ya testte sıkıntı vardı ya da bende 😐 artık takmıycam dedim kafaya günüm gecikirse yapacam test düşün düşün kafayı yicem
Yigitduru Edabykl bu değerlerde olunca beta sizce kaç gün önce ki ilişkiden olmuş olur bebek yani ilişkiden hemen sonra 2 gün sonra atıyorum beta 20 olabilirmi
mavininhertonuu Benim testim de sizinkinden biraz daha belliydi 12 bin çıktı ikiz bekledim ama değil 😅
2prensesannesiiii mavininhertonuu vay canına 🐣🐣❤️❤️❤️ Maşallah ben pazar verdim 5.9 çıktı o kadar tavan yapmışmıdır🤣
mavininhertonuu 2prensesannesiiii Benimki normalden fazla yüksekti bence zaten çünkü 3 4 gün gecikmem vardı yanlış hatırlamıyorsam, inşallah yükselmiştir bol boll rabbim hayırla sağlıkla nasip etsin inşallah 🌸😍