Masalinnannesiii Canım stres yapma, içinde kalacak değil ya gerektiği an müdahale ederler. Zordur elbet tahmin edebiliyorum ama sen üzülünce bebekte strese giriyor bu yüzden bile gecikebilir doğumun. Sen bebeğinle karnındaki son vakitlerinin tadını çıkar, bol bol konuş onunla, gelmesi için güzel sözler söyle. Ağlama, kendini de yavrunu da üzme 🥰