Dryunl Valla ben ıslak mendil stoğu yaptığımda 3 aylık bile hamile değildim. Serin güneş görmeyen bir yerde olunca kuruma olmuyor, odanın bir köşesinde koymuştum kolisiyle. Bir de paketi ters koymak kurumasını engelliyormuş paketleri ters çevirip koydum. 7. aya gireceğiz birini açmıştım denemek için o bile hala ıslak. Sleepy ecologic serisi aldım. Dokusu falan gayet güzel, yenidoğan için fazla öneriliyor bu ara zaten.