Doktor 12 hastalıkken söylemedi çok erken dedi ama ben 2 erkek çocuk tecrübem olduğu için görmüştüm
Buda erkekti 🤷🏻♀️ En son 16 haftalıkken erkek dediler
Eşim her doktora gidişimizde soruyo belli değişir diye 😂
Fakat arkadaşımın 7. Ayında doktor kız demişti o aya kadar hep erkek dedi
Şimdi 8 aylık hamile kız diyorlar hala