ozlem_d evet ben ameliyathane hemşiresiyim, özel hastane olduğu için değildir muhtemelen ama dürüst olmak gerekirse bazı doktorlar normalle uğraşmamak için sezaryene yönlendirebiliyor, normal gece olabilir sancısı uzun sürer doğumu dikişi uzun ama sezaryen saati belli ve 30-40 dkda bitiyor o yüzden kolaya kaçan doktor sezaryen deyiveriyor, ben doktorumu bu şekilde seçtim mesela sonuna kadar normalci iri bebek olmama ve kendim küçük bişey olmama rağmen hala normali bekliyoruz 39dayız diretiyor sağolsun o da, ama yine de kordonunuz kısa ise falan risk almak istememiş te olabilir genelde kordon dolanmasında normal olmasından çekiniyor doktorlar vajinadan çıkarken yolu karından çıkmasından daha uzun olduğundan dolayo :)