Edddaaa ben 2 ayrı doktora gidiyorum canım ikiside aynı şeyleri söyledi bebek gelişim geriliği 1 haftada devam 2 haftaya düşmemiş yarın kendi devamlı gittiğim doktor kontrolüm var bakalm ne dicek o suan suyum bitik dglmiş ama azlık varmış ama 32.hafta bitiminde ztn su azalmaya baslıcak artk yapılcak pek bişi yok bnm için 2 3 hafta daha dayansam yeterli snn kac haftaydı hamilelik şuan? 2 3 gundur de asırı kasık agrım var bir kitliyor yuruyemıyorum bakalım ne dicek doktor yarını bekliyorum acile gitmemek için direniyorum