Merhabalar 🌸 öncelikle çok zor bir hafta sonu geçirdim. 35 gün önce doğum yaptım ve cumartesi akşamı aniden kanamam oldu. İçimden böyle kan parçaları düşürdüm. Biraz bekledim belki geçer diye ama bu sefer musluktan su akar gibi gelmeye başlayınca , bebeğimi komşuya bırakıp eşimle hemen hastaneye gittik. Yolda giderken gökyüzünü izleyip öleceğimi düşündüm 😔 kızımın yürüdüğü hallerini, konuştuğunu okula başladığını göremeyeceğim zannettim. Hastaneye yetiştiğimde hemen aldılar beni ve alttan muayene ettiler. Ama doğumum zor geçtiği için çok altta dikişim olduğu için travma olmuş. Doktorun işini çok zorlaştırdım. Hemen kürtaj yapıcaz dediler. Kıyafetlerimi çıkarıp yüzüğümü de eşime siyah poşetin içinde vermişler. Doktor açıklama yapacak demişler o da kapıda ağlamış ve doktora yalvarmış eşimi görebilir miyim diye 😔 doktor izin verdi ameliyattan önce yanıma geldi karşılıklı ağladık. Ben dayanamadığım için anestezi ile içimi temizleme işlemi yaptılar. Ve içimden parça alıp patolojiye gönderdiler. 15 gün sonra sonuç çıkacakmış. Bu kanama doğumda içimi düzgün temizleyemedikleri için kanlar pıhtılaşma yapmış. Ve ölebilirmişim. Hemşire çok şanslı olduğumu söyledi😔 bu durumu yaşayan oldu mu hiç ? Patolojiden gelen sonucu merak ediyorum. Ne gibi sonuç geleceğini de anlamadım tam olarak. Hastanede kalmam gerekiyordu ama bebeğim var emzirdiğim için doktor kontrolöründe taburcu ettiler. Çok zordu şimdi kısa anlatmak amacıyla detayları yazamadım ama Rabbim hiç bir anneyi evladından uzak koymasın🙏🏻