Kizlar dün muayenede ebe üç cm açıklık var ama ikinci gebelik olduğu için normal dedi bugunde sabah Nisan geldi bugün doğum olur mu acaba ilk gebeliğimi suni sancıyla doğurmuştum sancilar basladiktan sonra Nisan gelmişti şimdi sancı falan yok bugün doğar mı diye heyecan yaptım