kahvesever__ ben 5 aylıkken babamın ve eşimin baskılarıyla yaptırdım ama iyi ki yaptırmışım, harekete başlamadığı için iyileşme süreci çok kısa oldu ve sünnet eden doktor da ‘kanallarda atıklar birikmiş sen istesen de istemesen de birkaç ay içinde şişmeye başlayacağı için acil sünnet etmek gerekirdi’ dedi. Şimdi ikinci oğlumu bekliyorum, Allah nasip ederse onu da yine beşinci ayında sünnet ettireceğiz, bu defa benim isteğim doğrultusunda 🤗🤗