Arkadaşlar reglim 1 gün gecikti sonra bir baktım sıvı tarzında açık kahve tonlarında akintim olmuş normalde akintim gelse hemen regl olurum öyle bi şey de olmadı akşam da regl kanından daha akışkan koyu kahve pembe arası akıntı geldi idrarla birlikte yapıncada baya akti ama regl gibi pihtili değildi anlayamadım erken gebelik testi mi almam gerekir yardımcı olur musunuz canlar hamilemiyim regl miyim bir türlü anlayamadım