Merhaba Kızlar ben 28+4 gebeyim dün ilk doz tetanoz aşısı oldum ikinci dozda bir ay sonra dediler gece hiç uyuyamadım bebeğim çok hareketliydi bütün gece uyutmadı beni halsizlik eklem ağrısı baş ağrısı bel ağrısı var yürüyecek halim yok mide bulantım vs de var bu şekilde yan etkisini yaşayan oldu mu ne yapsam iyi gelir kendimi iyi hissetmiyorum acile gideyim mi bilgisi olan varsa yardımcı olur musunuz lütfen 😔