Şeker yüklemesi yaptırdınız mı
canseza37 ben yaptırmayı düşünmüyorum
canseza37 ben yaptırmadım 🤷
canseza37 ben yaptırdım canim
canseza37 bende yaptırdım dün 27+4 te bence bebeğimiz için önemli
Bende yaptırmadım kaçıncı haftada yapılıyor
Seher19 24 28 arası yapılıyormuş ben de bugün yaptırdım zor oldu
Üç gebelik üç gebelikte de yaptırmadım
canseza37 Yaptırdık bizde doktor isteyince.
canseza37 bnde 26 haftalik oldum ama yapmayi düşünmüyorum neden zorlandin sen