Kbrsml_95 yani doktorunun tutumu çok iyi olmamış aslında senin yaptığın hepimizin yaptığı bir yanlış tabii ki hamilelere uygun ilaçlar var , sen güzelce dinlen ilaçlarını güzelce kullan öyle kızmak falan biraz yanlış olmuş. Sen sonuçta bile isteye yavruna zarar vermek istermisin. Bunu hepimiz yapıyoruz seni kötülemek için demiyorum hamileyken sadece parol kullanılır diyorlar bize aslında öyle değil. Geçmiş olsun canım yavrun zamanli sağlıklı gelsin insalllah 🤲🧡 üzülme kendini yiyip bitirme gribi güzelce atlar