Selam kızlaar ben buraya ilk geldiğimde daha 2 haftalıktıkkk. Biraz sıkıntılı geçen günleri çok şükür artık 2li rakamlara düşürdük ☺️ Sanki geçmeyecekmiş bitmeyecekmiş gibi geliyo ama çok çabuk geçiyo bilin istedim. Darısı başınızaaa 🥰 nasipse doğumda da görüşürüz 🙏🥰🥹