Kubra1999 23 aylık kızım var 1 aylık hamileyim doğduğunda surecleriniz nasil oldu anneler böyle olan varmi
Elisam123 Doğumda nasıl yaptınız peki bir yere bıraktınız mı cocugunuzu biz bugüne kadar hiç ayrılmadık doğumda da eşimle birlikte yanımda kalsın istiyorum ama nasıl olur bilemiyorum
Kubra1999 Elisam123 bizde hiç ayrılmadık doğumda sezeryan bir gün hastanede kalicagim için çocuğu orada yatiramam rahat edemez büyük ihtimal kayınvalidem ve kız kardesimle eve geçerler ertesi gün gelirler 🥰
Dmrasln Elisam123 bizde oğlumla hiç ayrı kalmadık doğumda yanımda kalsın istiyorum bende ama nasıl olacak hastaneden izin verirler mi hiç bilmiyorum
Duyguylmz Kubra1999 benimde 24 aylık oglum var. İkincide 18 haftalık şuan. Buda erkek korkuyorum valla nasıl bakcam.
twohones Oğlum 19 aylık, kızıma 26 haftalık hamileyim. Doğduğunda 22 ay olacak araları. Duygularım karmakarışık korku heyecan endişe ne ararsan var 😂
Elisam123 Dmrasln özelse alırlar da çocuk rezil olur mu diye dert ediyorum ben de hastanede yatmak zaten yorucu bişey bir yandan da bana küser mi onu bıraktığımı düşünür mü aklım da ond kalır ben de uyku uyuyamam napacam bilmiyorum
Dmrasln Elisam123 Aynı şeyleri hissediyoruz gerçekten sanki onu tek bırakırsam ihanet etmiş gibi hissedicem nasıl olacak bilmiyorum 🤷🏻♀️ Gündüz oyalarlar akşamada park beşiği hastaneye götürmeyi düşünüyorum onda uyursa rahat eder
Elisam123 Dmrasln ahahahaaaa 😅 hakkaten ya ben de yatak götürsem mi diye düşünmüştüm şu an saknki kendimle konuşuyorum
Dmrasln Elisam123 ana yüreği işte insan kıyamıyor tek bırakmaya 🙃bide ben memleketten uzak olduğum için hiç ayrı kalmadık çok zor geliyor
Kubra_miray_szr Burada bir ben ikinci cocukta cok ara vermisim kizim 7 yasinda su an 26 haftaligim keskede aralarinda o kadar yaş farki olmasaydı bende buna çok üzülüyorum