Simayimmmmm Kizlar 13 haftaligim sabah bı uyandım lekenme gelmiş sizce neyden olabilir başına gelen var mı doktora gidecem sizede sormak istedim çok korkuyorum 🥺🥺🥺🥺
bir_pasa_annesi Simayimmmmm adet kanaması gibi değilse korkma panik olma doktora git sakin kal cnm geçen hafta bende 17 haftalıkdi 2 3 damla şeklinde kanamam oldu şükür sıkıntı yok iğne yaptı doktorum birde hap verdi
Limonzeytin Simayimmmmm direk doktora git biz ne desek yanlş olur. İlk 3ayda olabliyo bu durumlar ilaç verir en azmdan.
Esraates Benimde 13. Haftada kanama olmustu cok fazla degildi hmen gittim gorunce düşük tehlikem baslamis proluton igne progestana baslatmisti doktorum fitil olarak almistm hep cok sukur 32. Haftamdaym smdi hic durma hmen git
Ecceee Simayimmmmm ilişki sonrası mı oldu? İlk üç ayınız da bitmek üzere, üç aydan sonra olan kanamalar rahim ağzı kısalığıyla ilişkili olabiliyor veya plasentanızın yerleşimiyle ilgili..
Simayimmmmm Ecceee 2 hafta önce ilişkiden sonra gelmişti doktora gitmiştim ilişkiyi yasaklamıştı ama şimdi sabah bı uyandım lekenme olmuş durduk yere🥺
Elif0211 Bundan önceki hamilileliğimde 8-9 haftalıkken Bende de lekenme oldu uzman bi doktora gittim düşük tehlikesi olduğunu söyleyip ona göre ilaç vermişti. Doktora gitmelisin kesinlikle
Alparslanveannesii Simayimmmmm ben yaşadım bu durumu bebeğim düştü. Şuan ikinciye hamileyim bunda da yaşadım ama hemen dr a gittim haplarla düşmedi