DefneninLiya Kizlar yumurta toplandı 3.gun bugün 3kalitesiz embriyom kalmış.5.gune ulaşma şansı nedir ya çaresizim ya.Sonradan gelişip kalitesi artabilir dediler şimdi ama ne kadar doğru 😔😔😔😔
Sevilayozdemir DefneninLiya bende dua edeceğim hep sana rabbim sağlıklı evlat nasip etsin eminim çok güzel anne olucaksin ama bunlar senin için dünyanın sonu ollmasin 🧡🌺 herşey gönlünce en güzeli olsun canım