Kızlar merhaba ben 26 mayısta femera kullanmaya başladım ve 4 haziranda ine vuruldum ine gününü saymazsak bugün 9 gün ve testte silik çizgi çıktı 9 günde silik çıkıp hamile olan varmı aslında test yapmamın sebebi kanda pıhtılaşma olması varsa eğer hemen kan verip doktora gitmem gerekiyor korkuyorum acaba inenin etkisimi 4 yıllık evliyim daha önce 2 kaybım var bu süreci yaşayan arkadaşlar lütfen bilgi verir misiniz