MerveGrses Gectigimiz aralik ayinda bos gebelik gecirdim ve dusuk yaptim ardindan haziran ayindada dusuk yaptim simdi hamile old ogrendim ve cok tedirginim karnim sis goguslerim agriyor ama kabizlik yerine gunde 2 kere buyuk abdeste cikabiliyorum carsamba randevum var basina gelen benim gbi deneyimli olanlar var mi?
denizefe ıkı dusuk sonrası hamıle kalmadm doktorum dusuk onleyıcı ılaclar vermıstı hep 16hafta kullandım sukur aslan gb oglm oldu 4yasnı bıtırdı sımdı gene hamıleyım ck skr aybı ılacları kullanıyrm yenıden
MerveGrses denizefe henuz doktora gitmedim turkiyede degilim malesef ama hangi ilaclari kullaniyorsunuz acaba
Muwahhide Şuan elhamdülillah 5 . ye hamileyim , 4 düşük yaşadım 3. Düşüğümde arastırma sonucu sınırda pıhtılaşma çıktı . Nisan ayında 4,5 aylık bebeğimi kaybettim sebepsizdi sonuclarım da temiz cıkmıstı . Herşey Allah'ın takdiri , inşallah bu sefer sağlıkla kucağıma almak istiyorum . Sizin düşük sebebiniz nedir ? İnşallah sağlıkla kucağınıza alırsınz 🙏❤️