newbabyno2 Kızlar haftam 5+4 ken 6+1 cıktı suandada 3gun gecti bugün gıdıcem acaba bebek gorunur mü yoksa daha erken mi
cansualisa newbabyno2 erken bence 4 gün daha bekleyin 8+1 im cuma günü gidicemmm inş sehırdısındayımmm cunku
Blgayten newbabyno2 bende 5 hafta yken gitmiştim kese görünmüştü bebek de cok az göründü inşallah sende görürsün saglıklı şekilde ❤️
Berilsenn22 Uzkalfatma benim de 6+6 doktor keseyi göremedi alttan muayeneyle mümkün olduğunu söyledi tereddüt ettiğim için kabul edemedim ama adet sancısına benzer ağrılar giriyor arada sırada normal değil mi 🥰
newbabyno2 cansualisa ramdevu aldım 2 gun once lekede gelmıstı merak ettm bı sıkıntı var mı dıye gıtmıskende bebeği gormek ısterım aMa bakalım👻
Adeka 5+2 de kese ve bebeği gördük 6+3 de vajinal ultrasonda kalp atışını duyduk kahverengi akıntım olduğu içinde iğne ve hap tadavisi başladık bakalım hayırlısı bence sen git canım beklemeden
newbabyno2 Adeka vajınalden cok baktıramıyorum malesef :( karından baktırırım duyabılırsek ınsallah duyarız yoksada bebeği gormekte suanlık yeter 🥰
Busraey18 Berilsenn22 baktirsaydiniz keşke içiniz rahat ederdi burda devlet hastanesinde İlk muayene alttan oluyor ben yarın gidecem
Uzkalfatma Berilsenn22 normal mi bilemiyorum ki canım benim 5 haftalık kese görünmüştü ama ağrılarım sık sık oluyor bugün 6+5 günlük kalp atışlarını duyduk çok şükür 🥰🥰rabbim şifalar versin inşallah sanada
Berilsenn22 Uzkalfatma Allahım sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah yine gidicem bende teşekkür ederim çok 😍