Siyahbeyaz03 Ayy hayirlii olsu n ben dayanamazdim kan vermeye kosardim hemen darisi bana insaAllah :)) saglikla yukselsin degeriniz
2prensesannesiiii Siyahbeyaz03 amiiiiinnn inşallah pazar günü 5.9 çıktı bugün salı idrar testi yaptım böyle çıktı önceki gebeliğimide bu şekilde öğrendim ama bu kez mutlu sonlu olur inşallah amin darısı bekleyenlere olsun inşallah 🙏🏻 ❤️
Deletedmom83940 2prensesannesiiii testle falan anlaşılmıyor da yani öyle kendini heveslendirip hayal kırıklığı yaşarsın sonra 😅 bence yarın kan testini tekrarla yükselmiş mi bak
2prensesannesiiii Deletedmom83940 biliyorum ya 🤣😁cuma gününü bekleyeceğiz eşimle gideceğim şurda cumaya ne kaldı ki🙏🏻 Sağlıcakla artsın inşallah o zamana değer yükselir hem doktor düşük önleyici kan sulandırıcı verecek inşallah bu kez her şey yolunda gider 🧿🙏🏻
Kbrayldz52 2prensesannesiiii 19 du hatta tutmıcak sanmıştım çünkü 1 ay öncesinde kimyasal gebelik geçirmiştim çok şükürki öyle olmadı inşallah seninkide devamı gelir 🧿🥰