AnGeL_24 Merhaba arkadaşlar dunden bebegim baya hareketli sizce normalmi 32+2 gunluk hamileyim dun cox uzanikli kaldim ondan ola bilirmi şimdide oturuyorum ve şimdide kipirdiyor
AnGeL_24 33+3 günlük hamileyem sefen 32 yazmiwam qarnimin altında ağrı var Birazda belimdi bu hefdelerde normaldi? Elilar2225
Elilar2225 Mende 33de belim agriyirdi ara sira ama garnimin alti agrimiyib hekiminize dein yalan demis olaram