Nazli71 Arkdşlar merhaba ben bugün 30+0 günlük oldum ve kontrolüm vardı kontrolde bebeğin kilosu 2kilograma yakın dedi doktorum biraz iri dedi. Bundan önce şeker yüklemem yapılmıştı ve iyi çıkmıştı bugün tekrar açlık tokluk istedi doktor yaptırdım fakat sonuçlar henüz çıkmadı bnm gibi olup sorun olmayan var mı aranızda?
VergiliBirsenTolga Nazli71 benim 30-31 de bebeğimin kilosu 1 kilo 300-400 gr seninki iri olucak sanırım inşallah bi sorun çıkmaz