Hareket tüm hamileliğim boyunca tek problemimdi.31 haftalık hamileyim 25.haftamda çok net hissetmeye başladım ama ona rağmen hala belli belirsiz hareketleri çok nadir güçlü tekmeleri.etrafi dinleyince bir anarmollik olduğunu düşünüp sürekli stres yapıyordum.Ama doktorum her bebeğin kendine özgü olduğunu söyledi her çocuk kendi karakteriyle doğuyor.Ultrasonda çoğu bebeğin çok hareket edip fotoğraf bile alamadığını söylemişti.Benim oğlum öyle sakin duruyor ki ultrasonda.yani her bebek farklı.siz de düşünüp strese girmeyin.gunluk hareketleri 10 ise bir sorun yok.yada güçlü gucsuz hareket diye ayırmayin.