DenzRya Artık stres yapmaya başladım ilk 4 gün çok güzel geçti ama iki gündür korkularım artmaya başladı tutmadımi acaba diye. Allahim yardımcımız olsun benim gibi bekleyen herkesin kucağı dolsun insallah
DenzRya DenzRya @Oznurcakir canm seni eskilerden tanıyorum tüp bebek tedavisi görüyordun ilk transferini hatırlıyorum noldu canm sonuç
Herzamanask4 DenzRya valla canım heralde o duygu herkeste var bende femera artı ovitrelle ine vuruldum bugün 10 gün bugüne kadar hep olumlu bir his vardı içimde teste 4 gün kaldı içime bir korku düştü olmadımı acaba noldu diye ama içini ferah tutmayı dene bende öyle yapıyorum
Oznurcakir DenzRya olumsuz oldu canım benim şuan 9 ay geçti üstünden ve Rabbime şükürler olsun kendiliğinden hamile kaldım darısı basına insallah 🤲🏻
DenzRya Herzamanask4 aynen canm herkes oyke demekki ilk günler bir şekilde geçiyor ama sonuca az kalınca zor geçiyor. İnşallah iyi haberlerini alırız canm seninde
DenzRya Oznurcakir ilk transferinden sonra mi tuttu ne güzel. Allah kucağına almayı nasip etsin canım. Dondurulmuş embriyoların varmı peki