Damla-yzc Arkadaşlar gebeliğimin 14. Haftasındayım. Bebeğimin cinsiyetini yeni öğrendik ve şimdiden birsürü alışveriş yapmak istiyorum ona. Sizce biraz daha beklemelimiyim ? Yoksa yavaş yavaş bişeyler almalımıyım 🥰
benimmdunyamm Damla-yzc bence detayliyi bekle detaylıda sonra yap ben öyle yaptım detaylıda cinsiyet değişen çok oluyor
Efnanada 14 hafta biraz erken canım bende 12 haftada kız denildi 17 hafta da erkek sonra hiç göstermedi 22 hafta oldu daha hiç birşey almış değilim detayliya bekliyorum 😊😊
Damla-yzc zeytinkiz Deemetibostnci ya çok erken öğrendim gebeliğimi çok zaman geçmiş gibi hissediyorum 😂😂😂
Verasmommm Damla-yzc kıyafet ihtiyaçlarınızı sona bırakıp temel ihtiyaçları heme alabilirsiniz malum piyasa daima artıyor bugün yarına göre kara geçersiniz 😂
Nurcantas65 Erken daha bitanem netleşsin öyle ben 28 haftadayim ben bile almadım daha erken diyorum 😊
Burcumstk Damla-yzc benim 24 haftalık oldu daha hiç birsey almadım detaylıda cinsiyetimiz kesinleşti ama kanamam olduğu için herkes birsey söyledi 6 ayı tamamla öyle al dediler Haziran sonunda alacağım artım yavaştan 😂🤷♀️
zeytinkiz Damla-yzc ben zıbın almıştım kız da olsa erkekde olsa giydiriliyor cogu renkler çünkü 🤭 https://ty.gl/lg5nwyv3rm Burda kendime ayırdım ceşit ceşit uyguna 🤭
Jlide Damla-yzc alacaksan bile hem kıza hem erkeğe uygun renkler al ben öyle yapmıştım. 2 li taramada erkek dedi banada detayli ultrasonda da erkek denildi hala devam erkek yani 😂 25. Hafta olacak bu cuma