Pineapplemom Merhaba kızlar nasılsınız nasıl geçiyor belirtileriniz başladımı çatı muayenesi oldunuzmu sizi zorlayan şeyler neler halsizlik mi var enerji yükseliğimi çantalar hazırmı hadi konuşalım
Sudenr Pineapplemom 37 + 6 yım yarın doğuma gidiyorum iyice ağırlaştım yürürken çok baskı yapıyor başka sorunumuz yok 😀
sessizizleyici Pineapplemom 37+6 çatı muayenesi geçen Perşembe olmaya çalıştım ama beceremedim 😄 23 hazirana sezeryan günü verildi aksi birşey olmazsa inşAllah o gün kavuşucaz çanta bayadır enerji namına hiçbirşey yok 🫠ayaklarım davul gibi
Evinblgl Pineapplemom 37+2 yım çatı muayenesi ni doktora bizmi yapın dioruz kendisi henüz bişey demedi de bana
atak13 sessizizleyici bilmiyorum ki ya karar veremedim genel mi olsam belden mi diye belden olanda korkuyorum sankiii hissederim diye
sessizizleyici atak13 onuda burda duydum herkeste farklı oluyor galiba ama direk kesmiyolardır heralde uyuştukran sonra kontrol ederler diye düşünüyorum
sessizizleyici Pineapplemom iki sağlıksız gebelik geçirdim kürtaj kapalı ameliyat falan tüp bebekle hamile kaldım sonrasında psikolojik olarak cok yıprandım doktorda muayenende basladı kaskatı kesildi bacaklarım devam edemedi tekrar denemesinide ben istemedim