Haticekaya1808 Merhaba kızlar sezeryan doğum sonrası tayt korse mi kullanıp fayda gördünüz yoksa belden kopçalı olanlar var ondan mı fayda gördünüz birde kullanıp memnun kaldığınız markaları yazarsanız mutlu olurum 😂😂
SunnyG Benim doktorum kendini iyi hissetmek için kullanacaksan kullan sadece, onun dışında kilo vermeye veya toparlamaya yardımcı olmuyor dedi.
SunnyG Haticekaya1808 toparlayan bir şekilde toparlıyor sporla vs. Benim kuzenimde de kaldı sezaryen göbeği. Ama genetik, alınan kilo vs de önemli. Ben temmuzda doğuracağım, o sıcakta korse takamam bile zaten.
Haticekaya1808 Deletedmom7373700 dikişe denk gelmiyor heralde o yüzden ne olur olmaz diye tayt daha çok kullanışlı gibi geliyor bana 😂
Deletedmom7373700 Haticekaya1808 bende düşünüyorum doğumdan sonra. Ama sezaryen olursam dikişlerle nasıl olur onu merak ediyorum 😂 göbekte gidiyor ya bence. Arkadaşım sezaryen oldu 9-10 ay önce. Emzirdi sürekli. Düzenli beslendi. Günlük yürüdü. Bir kaç aydır da diyet yapıyor mesela göbeği gütmeye başladı. İlk aylara göre çok küçülmüş