Bende 35+6dayım son bir haftadır fazlasıyla bulantı ve yanma var .ne yemek yiyebiliyorum ne uyuyabiliyorum gecelri daha da dayanılmaz oluyor .dün kontrolümüz vardı doktorumuz artık bebeğin mideye fazlaca baskı yaptığını o yüzden normal olduğunu söyledi ama böylede son zamanlar nasıl gecicek bilmiyorum 🤦🏼♀️ bir hap önerdi sende bir doktorunla konuş istersen çok dayanılmaz olduğu zamanlarda kullanırsın