_umutperisii Sizce gebelik var mı ? gecikmemin ikinci günü… daha önce bir ölü doğum birde kimyasal gebelik geçirdim biraz korkuyorum 😥 https://resimyukle.io/g/Hv7ET7M4A7
M-eng95 _umutperisii canım hayırlısı olsun kan ver bencede var gibi baksana ❤️ İnşallah sağlıkla gelir
Aselkuss _umutperisii merhaba ben yeni üye oldum rica etsem fotoğraf nasıl ekleniyor yardımcı olur musunuz 😊
_umutperisii Ya hepinize çok teşekkür ederim ne yapacağımı bilemedim bu da 5 dk sonrasında çekilmiş fotoğraf 🙈 https://imgyukle.com/i/VISajR
ayseninbeybisi07 _umutperisii var canım ama dikkat et kendine yavaş hareket et inşallah değerin de Yükselir hayırlı bir evladın olur
_umutperisii @“Kubraarar”#p226220canım benimm çok teşekkür ederim allah razı olsun inşallah sağ salim kucağımıza aldırmayı nasip etsin hayırlı evlatlar olsunn 🥹🥰🧚♀️🌸🌺🌼
Tugcek33 _umutperisii var canım kan ver netleştir inşallah bu defa kucağına alırsın bebeğini🙏🏻 seni çok iyi anlıyorum bende erken doğum yaptım ikizlerim melek oldu bu ay 3 günüm geçti test yaptım ama inanasım gelmedi hatta buraya attım sanki anlamıyor gibi emin olamıyor insan🥺
_umutperisii Tugcek33 evet gerçekten bildiğimi de unutur hale geldim çok zor beklemek allahım isteyen dileyen herkese nasip etsin kan verdim bekliyorum sonucu 😍🥰