Tugce-12 Kızlar 2 günlük gecikmem var dün erken gebelik testi yaptım negatif çıktı ama reglim asla gecikmez benim hep daha erken olur hatta acaba testte çıkmama ihtimali var mı ki 🥹
Yildiz028 Tugce-12 Tugce-12 gec döllenme olabilir cikmayabilir testte. Benimde 10 gun gecikmeden sonra yaptigim testte silik cizgi cikmisti doktor gec döllenme demisti oyle olabilir sizinki de.
HKclm Tugce-12 gec dollenme de olabilir. Yumurtlamaniz gec olmus da olabilr. Gec olduysa adetiniz gecikir
Tugcek33 Tugce-12 bi kan versen canım arkadaşıma evde test yaptık çıkmadı, adet olmayınca kan vermiş yine çıkmamış ama hamileymiş oğlunun 40ı çıktı dün🙈
Tugce-12 Anncem hayır Anncem hayır hiç lekelenmem olmadı ama devamlı akıntım var zaman zamanda bulantı 🥹
Ffnur Tugce-12 kan verdinizmi acaba son durumunz nasil bnmde bugun gecikmenin 5.gunu ama test negatif
Tugce-12 Tugcek33 maşallah canım çok sevindim inşallah bizimde boş değildir hayırlısını versin Rabbim inşallah 🥰