Brcnbysl benim aldığım yerde raporu veren doktor yok diye değiştirmediler 2 gün rapor verdiler sadece. 32 haftada çalışabilir raporu almak yasal hakkım 36da da ayrılmak istedim bu da yasal hakkım kendi görev tanımlarında olan bşr şeyi, hakkım olan bşr şeyi randevum esnasında yapmadılar. Şimdi 37+0de ayrılmak içşn evrak diyorlar bşr daha o hastaneye gidersem stresten doğururum sanırım