NazAkyol06 Şuan hastanedeyim bugün akşama doğru çıkıcam kaç güne toparlanırım kızlar bebeğimle ilgilenememek beni mahvediyor 🥺
Tugce889 NazAkyol06 çok geçmiş olsun umarım tez zamanda toparlanırsınız. Bebişinşz de iyidir inşallah
Mtzkuzum NazAkyol06 ben hastanede çok fazlasıyla yürüyüş ve merdiven inip çıktım ve eve geldiğimde çok çok iyi olmasam da kendi işimi kendim hallediyordum