Selam herkese..
Galiba nişanım geldi emin değilim ama baya bir akıntı vardı günlük ped kullanıyorum o ve çamaşırım ıslanmıştı.. tecrubeli arkadaslar ne diyosunuz?
1 saat sonra evden cıkıyorum, ikizlere hamileyim şuan için sancım yok… şunu yap dediğiniz şeyler var mı? Doğumu hızlandırır dediğiniz?
Dualarınızda bize de yer verin lütfen … gudiklerime kavuşmak nasip olsun🤍