Zeynosunannesiiii Kızlar haftaya perşembe 2. Sezeryana girip Allah nasip ederse kızımı kucağıma alacağım. Herkes daha kolay olduğunu olduğunu söylüyor iyileşme sürecinin tecrübeleriniz neler 🥰😊
Bebekdelisi Zeynosunannesiiii Rabbım sorunsuz kavuştursun canım ayaga kalkınca hep yürü bol sıvı bıde gaz olmasın diye getırebılırseler komposto tarzı şeyler tüketin ben 2 ci 1 den kolay geçti simdi 3. Kısmetse sona gelenılırsek bastayız daha nasıl olacak bakalım
Durugizem2229 Zeynosunannesiiii 6temmuzda bende ikinci sezeryan olacağım ikinciler zor diyorlar korkuyorum sizin nasıl geçti bilgi verirseniz sevinirim ☺️
Zeynosunannesiiii Durugizem2229 3 günüm kaldı sağ salim kavuşuruz inşallah doğum yapınca yine yazarım sizlerede
Zeynosunannesiiii Gzmkrss aynı gün doğum yapıyoruz canım seninle ozaman bende perşembe Allah izin verirse
Hilal2561 Gzmkrss her şey normal mi peki ben de şuan 38 +0 haftalığım yarın gideceğim gün verecek büyük ihtimalle 38+ 5 de alır