Gulgul0 istediğin gibi uyu canım bende çoğunlukla hep sağ tarafımda uyuyorum ama sağımda solumda acıyor artık yüz üstü yatardım hep 😂 sırt üstü yatmanında bebeğe bir zararı yok zaten sırt üstü yattığında kan akışında yavaşlama olduğu için senin tansiyonun düşer vs diye önerilmiyor. Bebeklerimizin amniyon sıvısı onları herşeyden koruyor zaten 🥰