Memeyi bırakmak istemedi yedikçe de şişti kaka yaptı sonrasında az da olsa gaz da çıkardı ama sonra karnı sertleşmiş cok agladi ciddi anlamda agladi yani çok korkuttu kimyon çayı demleyip iki tatlı kasigi icirdim sonra sustu ama karnı yinede sert geliyor bana çayı da verdim ama sorun olurmu diye korkudan uyuyamıyorum suan