Bende aynı durumdayım. Hatta kasılmadan istifra bile ettim. Şu an iyiyim ama. Erken doğum riskim var 33+2 şu an. 03.06 tarihinde yine aynısını yaşadım. Kasık ağrım hep var zaten. Geçtiğimiz perşembe gecesi bu sefer kasık ağrısı oldu. Ama ağrıdan titriyordum artık. Bebek kafasını döndüre döndüre ittiriyordu resmen. Kasık ağrısı olunca sancı, sancı olunca kasık ağırısı olmuyor. Ama onun dışında kasık ağrım hep var. Bebek 24. Haftadan beri normal doğum pozisyonunda ve çok aşağıda. Açılma yok, nst temiz benimde. Bugün yani 13.06 tarihinde iki doz ciğer geliştirici iğne vuruldum. Yalnız değilsin. Sadece en azından 2 hafta daha içimde kalsın erken doğucaksa diyebiliyorum. Küvözde kalma süresi kısa olsun diye 🙏